ما را در سایت بسه هرچی کشیدم و هیچی نگفتم... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 88 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 16:32
دلم برای اون شب ها تنگ شده
دلم برای اون آدمها تنگ شده
اصلا دلم غلط کرده که تنگ شده...
بسه هرچی کشیدم و هیچی نگفتم......ما را در سایت بسه هرچی کشیدم و هیچی نگفتم... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 83 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 16:32
کم کم یاد میگیری بغض کنی ولی گریه نکنی...
گریه هاتو میریزی تو خودت...
درداتو میریزی تو دلت...
چون میدونی که فقط خودتی و خودت...:(((
بسه هرچی کشیدم و هیچی نگفتم......ما را در سایت بسه هرچی کشیدم و هیچی نگفتم... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 85 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 16:32
خیلی وقته حس زندگی ندارم...
یا بهتر بگم
خیلی وقته « تو » رو ندارم...
بسه هرچی کشیدم و هیچی نگفتم......ما را در سایت بسه هرچی کشیدم و هیچی نگفتم... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 93 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 16:32
که خصوصیات اشیا شبیه صاحباشون میشه...
اگه این جمله حقیقت داشته باشه
من یه موجود کمیابم و هرچیزی که به من مربوط میشه در حکم کیمیاست...
و اینکه
یک روزی خواهد رسید
که بدون هیچ پیش زمینه ای...کاملا یهویی ... خواهم مرد...
یه جوری که وقتی مردم همه خواهند گفت...خیلی عجیبه...این که تا دیروز میگفت میخندید
هیچیش نبود ... یهو چیشد ...
بسه هرچی کشیدم و هیچی نگفتم......
ما را در سایت بسه هرچی کشیدم و هیچی نگفتم... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 77 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 16:32
ما را در سایت بسه هرچی کشیدم و هیچی نگفتم... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 83 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 16:32
ما را در سایت بسه هرچی کشیدم و هیچی نگفتم... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 82 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 16:32
یه دختره هست عینهو میمون...
اصلا بیس صورتش ، بیس صورت میمونه...
هروقت اتفاقی می بینمش یجوری میشم
حس میکنم دارم به یه میمون نگاه میکنم
به این جور صورت ها اصطلاحا میگن مانکی فیس
خدا به دور ....
بسه هرچی کشیدم و هیچی نگفتم......ما را در سایت بسه هرچی کشیدم و هیچی نگفتم... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 90 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 16:32
دلت میخواد یکی باشه که تپش قلبش فقط با حضور تو بره بالا
یکی که خودش رو پیشت گم کنه...لکنت بگیره...رنگش بپره...
یکی که نگه ولی بفهمی که خیلی،دوست داره
یه وقتایی جای این یه نفر خیلی خالیه تو زندگیامون.
بسه هرچی کشیدم و هیچی نگفتم......ما را در سایت بسه هرچی کشیدم و هیچی نگفتم... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 86 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 16:32
ما را در سایت بسه هرچی کشیدم و هیچی نگفتم... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 90 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 16:32